neděle 19. dubna 2015

Můj dnešní Cardio Workout.

Právě jsem dokončila 37-minutové cvičení podle tohoto videa na YT -https://www.youtube.com/watch?v=fcN37TxBE_s . Je jich tam opravdu spousty ale já začala něčím...jednodušším?
No a co je to vlastně Cardio? (Kardio česky)

O kardio cvičení víme, že nám pomáhá při zbavování se nadměrného tuku, kalorií. Ne vždy se ale musí jednat o vyčerpávající běh na pásu. Pro mě je to příjemné a občas i protahovací. Pro ty, co teprve začínají bych doporučila nějaká kratší cvičení. Třeba 15-ti minutová nebo 7-mi minutová. Vždy a všude. Pomohlo mi se to zbavit přebytečné energie z dneška. Pomáhá při stresu a jak už jsem říkala tělo se tím hezky protáhne a posílí.

Musím říct, že po 15 minutách jsem to chtěla vypnout. Né proto že by se mi to nelíbilo, ale protože už jsem toho měla dost. Ale vytrvala jsem. V půlce je přestávka takže si to můžete na chvíli zastavit a jenom se válet a vydýchávat na podložce. Je to na vás.

V tomto videu jsou vždycky:
1 cvik 45 sekund
15 sekund "běhání" (active rest)
2 druhý cvik 45 sekund
a poté opět 15 sekund běhání na místě.

Toto se opakuje dvakrát. Poté se střídají cviky. Občas na podlaze, občas protahovací, občas posilovací. No, každý si v tom něco najde. Hlavní je: VYTRVAT.

Žádné komentáře:

Okomentovat