pátek 3. dubna 2015

15. DEN + dieta na játra!

Když už nemůžeš, tak přidej ! 

Blíží se velikonoce a s tím pomalu i hromada jídla. Věděli jste třeba že byl včera zelený čtvrtek? TO se jí jenom zelenina. Obecně se teď na jaře mají pročišťovat játra proto sem dám pár rad jak posílit játra.

Nejdříve však náš jídelníček a cvičení :
Kliky: 20
Sedy-lehy: 35 (možno i do strany)
Sklapovačky: 10
Dřepy: 30
Prkno: 20 sekund.
 a tento cyklus opakovat pětkrát :)

Jídelníček 

  • snídaně – 1 kus celozrnného pečiva, 10 g rostlinného tuku light, plátek eidamu 30 % t.v s., polotučný bílý jogurt s kousky čerstvého ovoce, 1 kiwi
  • svačina – 100 ml zakysaného mléčného nápoje
  • oběd – kuřecí přírodní řízek na houbách, poloviční porce rýže nebo těstovin, salát z čínského zelí 
  • svačina – pomazánka z polotučného tvarohu s paprikou, jablko
  • večeře – zeleninový salát s tvrdým sýrem, olivovým olejem, 1 plátek křehkého chleba
 



A teď k těm játrům. Asi před 3mi týdny jsem byla u Mariánek u nějaké soukromé léčitelky. Důvod proč jsem tam šla byl ten, že se mi nehojí jizvy z chirurgických zákroků (zlatý stafylokok) a také kvůli mým často opakovávajících se migrénám. Řekla mi, že mám šíleně špatná játra a že je potřebuji posílit. A to že je velký zdroj všech mých problémů. Předepsala mi všelijaké léky které musím brát třikrát denně (Imunosan-tablety, Cordyceps cs-4 - doplněk stravy, takové medicinální houby a po té Coriolus- houbový prášek, opět doplněk stravy). Vše je přírodní.
A teď to nejdůležitější ke stravě:

Doporučené: Med, třtinový cukr, glukopur, celozrniny, zeleninové polévky, těstoviny vyrobené z mouky získané semletím tvrdé pšenice /semoliny, rýže, brambory...

Zvýšit přísun vitamínu E.
Hodně zeleniny a ovoce :)


Nedoporučené: Bílý cukr, umělá sladidla, omezit bílou mouku, limonády (coca-cola, fanta atd.), ocet,
žádný alkohol!!!


rozcestník. zde

Žádné komentáře:

Okomentovat